קורות חיים – ד"ר מרעי כבהה

לימודים והשתלמויות

ד"ר מרעי כבהה בוגר לימודי רפואת שיניים באוניברסיטת רגנסבורג (Regensburg) שבגרמניה בהצטיינות. בסיום התואר המשיך להתמחות, להשתלם ולהתמקצע בתחומים שונים של רפואת שיניים: ציפויים אסתטיים, שחזור ושיקום שיניים באזור הקדמי, כירורגיים חניכיים והשתלת חניכיים בגרמניה ובישראל, טיפולי שיניים תחת סדציה והרדמה כללית. כל אחת מההתמחויות האלה דורשת הבנה ודיוק מרבים.

במהלך כל שנות עבודתו ועד היום לוקח חלק בכנסים והשתלמויות בארץ ובעולם בתחום רפואת שיניים אסתטית ושיקום הפה.

ניסיון תעסוקתי

בין השנים 2007 עד 2010 עבד במרפאות מומחים שונות לשיקום הפה וכירורגיית פה ולסת. טיפל במקרים מורכבים של שיחזור על גבי שתלים בעקבות אובדת שיניים כתוצאה מדלקת או טראומה.

בין השנים 2010 – 2013 עבד במרכז הרפואי ע"ש ברוך פודה, פוריה בטבריה, במחלקה לכירורגיית פה ולסת. במקביל לעבודתו, התנדב ד"ר כבהה ביחידה לטיפול בחולים בסיכון גבוה שם העניק טיפולים דנטליים מורכבים למאושפזים עם מחלות סיסטמיות או מטופלים הסובלים מבעיות מנטליות או פיזיולוגיות שונות, מה שדרש ממנו הרבה פעמים לעבוד בצורה יצירתית וזהירה במיוחד.

משנת 2011 ועד היום בעלים ומנהל של רשת מרפאות שיניים פרטיות בבאקה אל-גרביה ובהרצליה (2015) רשת המרפאות שלו מתמחה באסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים ושחזור על גבי שתלים, יישור שיניים, ציפויי שיניים, הלבנה וגם טיפולים דנטליים כלליים: סתימות, עקירות ועוד למבוגרים וילדים.

חברויות באיגודים

חבר באיגוד הגרמני להשתלות שיניים DGI

חבר ההסתדרות לרפואת שיניים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​