יישור שיניים שקוף

יישור השיניים במרפאתו של ד"ר כבהה מרעי, רופא שיניים בעל ידע וניסיון רב בתחום רפואת שיניים אסתטית, מתבצע באמצעות קשתיות שקופות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, שיטה חדשנית ומותאמת אישית המאפשרת יישור שיניים בקלות, במהירות, ללא סבל – ומבלי שאף אחד יידע על התהליך! היישור מתבצע בעזרת קשתית שקופה, המותאמת אישית למטופל ומבוססת על טכנולוגיית לייזר ממוחשבת בתלת מימד ומבטיחה טיפול פשוט, נוח, מהיר ויעיל

צפו: המטופלים של ד"ר מרעי כבהה מספרים על הטיפול של יישור שיניים שקוף

לבדיקת התאמה

או התקשרו ל-

תמונות לפני ואחרי

הטיפול מתבסס על יצירת סדרה של קשתיות שקופות באמצעות טכנולוגיית לייזר ממוחשבת בתלת מימד הקשתיות מזיזות את השיניים בהדרגה ומוחלפות אחת לשבועיים-שלושה, בהתאם לתוכנית טיפול ולתכנון שנעשה באמצעות הדמיה ממוחשבת, עד להגעה לתוצאה הרצויה.

הקשתיות השקופות, הקרויות גם סמכים שקופים, מורכבות לאורך כל היום במשך זמן הטיפול הקבוע מראש. הקשתיות דקות מאד, קלות ובלתי נראות למתבונן מן החוץ. למעשה, בזכות הטכנולוגיה הייחודית והתאמת הטיפול באופן אישי למטופל, אף אחד פרט אליכם לא יכול לדעת שאתם מבצעים יישור שיניים – התהליך בלתי מורגש ובלתי נראה עבור המתבונן מן הצד.

ד"ר מרעי כבהה מסביר מהם ההיתרונות ביישור שיניים שקוף

לתמונות לפני ואחרי: 

כמה זמן נמשך יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות?

משך הטיפול מתוזמן וידוע מראש, ולרוב נמשך בין 3-8 חודשים. עם זאת, מקרים מורכבים יותר עשויים להצריך טיפול ממושך יותר, כתלות בצורת המנשך וליקוי הסגר של המטופל.
זמן הטיפול המדויק נקבע על ידי רופא שעברה הסמכה לשיטת יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות ומותאם לצרכי הטיפול הספציפיים עבור כל מטופל, ובכל מקרה מדובר בהליך קצר משמעותית ביחס לשיטות היישור שהיו מקובלות בעבר.

איך אראה בסוף הטיפול?

אופן הטיפול הייחודי של הטכנולוגיה המתקדמת מאפשר לקבל הדמיה של תוצאת הטיפול עוד לפני ביצועו. בזכות האפליקציה הבלעדית השיטה המבוססת על תוכנת OrthoRX, תוכלו לעקוב אחרי שלבי הטיפול ואחר ההתקדמות שלכם וליהנות משקיפות מלאה עד להשגת התוצאה הסופית המובטחת.

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

אמנם השיניים מתחילות לעבור את תהליך היישור מהרגע שבו שמים את הקשתיות, אך שינוי ניכר לעין ניתן יהיה לראות תוך מספר חודשים מתחילת הטיפול.
שיתוף הפעולה שלך הינו הכרחי להצלחת הטיפול – קשתיות שנשארות לאורך זמן רב יותר על השן יביאו לתוצאות מהירות ואיכותיות יותר.

בשאלון זה, תוכלו בפחות מ- 30 שניות
לבדוק התאמה
לטיפול החדשני ליישור שיניים שקוף
Screenshot_1-1.png

היי, קוראים לי דנה 🙂

כדי שאוכל לבדוק את התאמתך לטיפול

אני זקוקה למספר פרטים

למי הטיפול מתאים?

יישור שיניים שקוף בשיטת הקשתית השקופות מתאים ל-85% מהמטופלים הזקוקים ליישור שיניים, כולל בני נוער ומבוגרים.
הטיפול מעניק פתרונות למגוון רחב של מצבים אורתודנטים, כגון רווח בין השיניים הקדמיות, שן בולטת, קו שיניים לא אחיד, שיניים צפופות, אי סימטריה בקשתות השיניים ובקו החיוך ובמקרים מסויימים כטיפול קדם שיקומי אסתטי.
מומלץ לתאם תור למרפאתנו על מנת לוודא את ההתאמה לטיפול עוד היום.

האם הקשתיות צפויות להגביל אותי?

באופן כללי, אין כל סיבה שהמתבונן מן הצד יבחין בטיפול או בקשתיות, כיוון שהן דקות ושקופות ונוצרו במטרה לאפשר טיפול נוח ובלתי מורגש.

את הקשתיות ניתן להסיר בכל רגע נתון במהלך היום, אך כמובן שעל מנת לקבל טיפול איכותי ומהיר מומלץ לשהות איתן כמה שיותר זמן ברצף, ולהימנע מהסרה עד כמה שניתן. אופי הטיפול מאפשר הסרה של הקשתיות למשך עד ארבע שעות ביממה במצטבר לכל מטרה.

כמו כן, בניגוד לשיטות טיפול מסורתיות המפריעות לצחצוח השיניים, הטיפול ב-אמצעות קשתיות שקופות מאפשר שמירה על היגיינת פה בקלות.

מומלץ להוריד את הקשתיות לפני האוכל ושתיית משקאות חמים כגון קפה או תה ולהימנע מלעיסת מסטיק.

הקשתיות אינן פוגעות בדיבור, בפתיחה או בטווחי התנועה של הפה ולא צפויות להפריע בתפקוד היום יומי.

לבסוף, מומלץ להקפיד על ניקיון הקשתיות אחת לכמה ימים, לפי הנחיות הרופא המטפל.

האם הטיפול כואב?

הטיפול עלול לגרום לתחושת אי נוחות מסוימת עקב הלחץ המופעל על השיניים על מנת ליישרן, אך לא כרוך בכאב. בזכות טכניקת הטיפול החדשנית, לאורך התהליך השיניים זזות למקום המיועד להן באופן הדרגתי, ללא יצירת טראומה או כאבים מיותרים וללא הפעלת לחץ גדול מדי.

לסיכום, יישור שיניים בשיטת קשתיות שקופות הינה דרך בטוחה, פשוטה, אסתטית ומהירה לבצע יישור מבלי שאף אחד ידע על כך, ותוך כדי שמירה על סטנדרט טיפולי גבוה.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שבה נשתמש, תוצאות הטיפול ידועות מראש ומושגות באמצעות תהליך לא פולשני וללא כאב המאפיין טיפול אורתודנטי מסורתי – ולכם נותר רק לחייך כל הדרך להגשמת החלום.

על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, התייעצו רק עם רופא השיניים שלכם, רופא מומלץ ובעל ניסיון רב ביישור שיניים שקוף.

ד"ר מרעי כבהה, רופא שיניים העוסק ברפואת שיניים אסתטית, שיקום הפה ושתלים דנטליים, בעל ידע רב בביצוע טיפולי שיניים תחת סדציה והרדמה כללית וניסיון ביחידה לטיפול בחולים בסיכון גבוה במחלקה לכירורגיית פה ולסת בבית החולים 'פוריה'.

ד"ר כבהה מעניק טיפול מקצועי ואמין ללא פשרות, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובטכנולוגיות ובציוד המתקדמים ביותר בלבד. אל תתפשרו על החיוך שלכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​