ציפויי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים הינו טיפול אסתטי המושג באמצעות עלי חרסינה דקיקים המשווים לחיוך מראה אסתטי יותר, ומאפשרים להתגבר על פגמים בחיוך כמו שיניים שבורות, צהובות או בעלות מרווחים לא שווים. ציפויי החרסינה מיוצרים בהתאמה אישית למטופל, ללא התערבות כירורגית וללא כאבים, במטרה להעניק להם מראה אסתטי יותר, הן מבחינת גוון והן מבחינת צורה

צפו במהפך של ענבל אחרי ציפויי חרסינה

המטופלת ענבל מספרת: "מרעי עשה לי ציפוי חרסינה, ואני עכשיו מחייכת בכל הזדמנות וכמה שיותר!"

בסרטון ד"ר כבהה מסביר מהם היתרונות ביישור שיניים באמצעות ציפויים והמטופל ענבל מספרת על תחושת הביטחון העצמי לאחר הטיפול

בשאלון זה, תוכלו בפחות מ- 30 שניות
לבדוק התאמה
לטיפול באמצעות ציפויי חרסינה לשיניים
Screenshot_1-1.png

היי, קוראים לי דנה 🙂

כדי שאוכל לבדוק את התאמתך לטיפול

אני זקוקה למספר פרטים

בעיני רבים נחשב חיוך ישר, לבן וסימטרי לאסתטי ובעל השפעה משמעותית על הרושם שנוצר בעיני החברה.
בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים הבוחרים להשקיע בכדי להיראות במיטבם, והרצון להשאר מטופחים, רעננים ובעלי חזות צעירה הופך להיות נחלת הכלל.

לשמחתינו, בעידן הנוכחי גם תחום רפואת השיניים מאפשר מגוון רחב של פתרונות לשחיקת השיניים האופיינית עם הגיל, ומאפשרים לאנשים בכל הגילאים ליהנות מחיוך צעיר ויפה.
ציפויי חרסינה לשיניים הם אופציה טיפולית מובילה ומקובלת עבור שיפור ועיצוב החיוך, ומבטיחים הגעה לתוצאה אופטימלית ומהירה ללא סבל מיותר.

מהם ציפויי חרסינה?

ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול אסתטי המושג באמצעות עלי חרסינה דקיקים המשווים לחיוך מראה אסתטי יותר, ומאפשרים להתגבר על פגמים בחיוך כמו שיניים שבורות, צהובות או בעלות מרווחים לא שווים.

ציפויי החרסינה מיוצרים בהתאמה אישית למטופל, דבר המאפשר שליטה מקסימלית על גוון העלים והתאמתם למבנה הלסת, וכמובן גם על המראה הסופי המתקבל בתום הטיפול.

מדובר על טיפול המצריך מיומנות גבוהה של הרופא המטפל והמעבדה המייצרת את עלעלי החרסינה. כיוון שמדובר בטיפול עדין הדורש רמה מקצועית גבוהה מאד, אין מקום לטעויות ויש חשיבות מכרעת לבחירת רופא שיניים מנוסה ומומלץ המבטיח תכנון, ליווי ותוצאה סופית מושלמת.

צפו: מהם היתרונות בציפויים אסתטיים המיוצרים בסריקה ובחריטה במרפאה?

לבדיקת התאמה

או התקשרו ל-

באילו מקרים מומלץ לעשות טיפול ציפויי חרסינה לשיניים?

  • שינוי גוון של שיניים צהובות או כהות
  • הבהרת שיניים
  • השלמת שן שבורה
  • סגירת רווח בין השיניים
  • כיסוי והגנה על שורש חשוף
  • יישור שיניים ע"י ציפויים

כיצד מתבצע הטיפול?

מדובר בטיפול בטוח ולא כואב, ולכן מתאים גם למטופלים החוששים מאד מרופאי שיניים.
טיפול ציפויי חרסינה מתחיל במפגש הראשוני עם רופא השיניים, בו תוכלו להתייעץ לגבי הטיפול, להעלות רצונות וחששות ולוודא כי ההליך הנבחר הוא ההליך המומלץ והמתאים ביותר עבורכם. במפגש זה נערוך סריקה ממוחשבת של הלסתות ונבצע סדרת צילומי פנים ושיניים במטרה ליצור הדמייה ממוחשבת של החיוך הרצוי והמתאים ביותר למטופל, אותה יקבל המטופל בפגישה השנייה. בנוסף לקבלת ההדמייה הממוחשבת, בפגישה השנייה נשוחח על תכנון החיוך ותיאום ציפיות הדדי. בפגישה השלישית נבצע את הדבקת הציפויים, ובסוף הפגישה המטופל יזכה לצאת מדלת המרפאה עם החיוך שעליו הוא חלם.
מדובר בהליך קצר מאד בעל תוצאות מיידיות, ולרוב הטיפול מסתיים לאחר ימים ספורים.
בהתאם לסוג הטיפול, ייתכן צורך בהכנה קלה של השיניים על מנת להשאיר מקום לציפוי עצמו. ההכנה אינה כואבת ולמעשה ברוב המקרים המטופלים אינם מרגישים דבר.

לבדיקת התאמה

או התקשרו ל-

מה ההבדל בין ציפוי שיניים להלבנת שיניים?

בניגוד להלבנת שיניים, המצריכה החדרת חומרים אקטיביים לתוך חלל השן, ציפויי חרסינה לא מערבים שימוש בחומרים פרט לחומר ההדבקה המונח על השן. בנוסף, בשונה מבטיפולי הלבנה, תוצאות הציפוי ניתנות לחיזוי מראש ("אין הפתעות") ומקנות חזות אחידה של הגוון הנבחר, ללא שינויים בצבע לטווח הרחוק.
לבסוף, ציפויי חרסינה מאפשרים מתן פתרון לבעיות אסתטיות נוספות כמו סגירת רווחים בין השיניים, תיקון שן שבורה ויישור קו השיניים.

אילו סוגים של ציפויים קיימים?

במרפאה ניתן לבצע את מגוון הציפויים המתקדמים והמובילים בשוק, תוך כדי התאמה מקסימלית לצרכי ולרצון המטופל.
לכל אחת משיטות הטיפול יש יתרונות וחסרונות, ועל כן יש חשיבות גבוהה לליווי המקצועי ולייעוץ הניתן טרם תחילת הטיפול. אנו שמים דגש מרכזי על מתן יחס אישי ומותאם עבור מטופלינו לאורך כל הדרך, ומבטיחים לעשות הכל על מנת להתאים את הטיפול הנכון ביותר עבורכם מבין הטיפולים:

  • ציפויי למינייט וניר (חזיתות חרסינה) – טיפול שמרני, המאפשר הדבקה לאחר הכנה מינימלית של זגוגית השן (ובמקרים מסויים ללא צורך בהכנה כלל). בזכות היכולת לייצר ציפויים דקים במיוחד, הנגיעה בשן המקורית מינימלית והפרוגנוזה הטיפולית מצויינת. ציפויי למינייט וניר מחזיקים לשנים רבות ואינם משנים את צבעם וצורתם.
  • ציפויי Emax – ציפויי חרסינה עמידים וחזקים במיוחד, שפותחו ע"י חברת Ivoclar בשוויץ. בשל חוזקם, ציפויים אלו מומלצים עבור ציפוי שיניים פגומות או בשילוב כתרים על חלק מהשיניים. מדובר בציפויים המחזיקים לשנים רבות ואינם משנים את צבעם וצורתם, אך יש צורך בהשחזת השיניים טרם הטיפול.

"לד"ר מרעי הגעתי לראשונה לפני כשנתיים לאחר המלצה מחברה. כבר בפגישה הראשונה קיבלתי מענה לכל שאלותי ויחס חם אבל בשל החרדות והפחדים שלי מרופאי שיניים דחיתי את הטיפול. לאחר שנתיים, ד"ר מרעי שזכר את שיחתנו ואת החששות שלי הרגיע אותי ואמר כי אין לי מה לדאוג וכי יעשה הכל על מנת לתת לי את הטיפול הטוב ביותר. וכך היה. בכל טיפול ידע להרגיע ולטפל ולהכיל את כל פחדיי, ברוגע בנעימות ובמקצועיות. התוצאות היו מרהיבות ומושלמות. תודה לך מרעי על טיפול מושלם, אין עליך!!!" (קרן, פתח תקווה, 30.8.2020)

בהתאם לסוג הטיפול, צבע החרסינה עמיד לטווח ארוך ולא עובר הכתמה ע"י עישון, קפה, יין או תה. בדומה לשיניים שאיתן נולדנו, גם שן שעברה ציפוי זקוקה לצחצוח נכון וקבוע, חוט דנטלי וביקור קבוע אצל שיננית.

לסיכום

על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, התייעצו רק עם רופא השיניים שלכם, רופא מומלץ ובעל ניסיון רב בציפויי חרסינה אסתטיים.

ד"ר מרעי כבהה, רופא שיניים העוסק ברפואת שיניים אסתטית, שיקום הפה ושתלים דנטליים. בעל ידע רב בביצוע טיפולי שיניים תחת סדציה והרדמה כללית וניסיון ביחידה לטיפול בחולים בסיכון גבוה במחלקה לכירורגיית פה ולסת בבית החולים 'פוריה'.
ד"ר כבהה מעניק טיפול מקצועי ואמין ללא פשרות, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובטכנולוגיות ובציוד המתקדמים ביותר בלבד. אל תתפשרו על החיוך שלכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​